fredag 6 mars 2015

Livstecken

Det blev visst en oplanerad bloggpaus. Jag lever och mår bra, och önskar det samma för er. Av olika orsaker har det inte blivit några skidtävlingar i vinter, men jag har tränat mera varierat genom att varva skidåkningen med simning, löpning, BodyBalance och styrketräning. Jag har funderat lite om jag borde låta den här bloggen gå i graven. Jag började blogga 2010 då jag nyss hade blivit träningsfrälst. Jag var ständigt ut på nya äventyr och var ivrig som få. Nu är jag lite äldre och träningen har blivit en naturlig del av min vardag. Äventyren kommer inte lika ofta, men då och då. Är det någon som läser den här bloggen ännu??? Eller hittar ni bara hit genom att googla på konstiga saker?

8 kommentarer:

  1. Jag läser =) Å väntar på mera =)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Vad roligt att du är kvar! Jag följer din blogg också, fastän jag inte är så aktiv med kommentarerna.

      Radera
  3. Jag har också varit inne och kollat nu och då. Tänkte redan att du tränar så hårt att du inte hinner blogga :)

    Peter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Peter! Nää, snarare tvärtom :( Men nu är jag på gång igen! :)

      Radera
  4. Här är en trogen läsare till :) som träffade P på lunchen= i dag är en bra dag! Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du läser! Jag måste se till att skriva lite mera nu då :)

      Radera