lördag 21 juni 2014

Midsommarlöpning

Till min glädje fick jag sällskap på dagens löptur på vandringsleden. I min systers sällskap gick tiden fort då vi avhandlade allt mellan himmel och jord. Min modifierade Camelbak fungerade bra att springa med, förutom att munstycket på slangen hela tiden läckte ut vatten.

Då vi kom till vägskälet där jag sprang vilse förra gången tog vi höger istället för vänster. Men även på denna väg saknades vägmarkeringarna och vi förirrade oss till Björnviken. Sist och slutligen kom vi oss tillbaka till Torsviken, men nästa gång blir det att springa rakt i den problematiska korsningen.

Dagens saldo blev 24,29 km enligt min nya Garmin pulsklocka. Det var roligt att se på kartan efteråt var vi hade yrat runt. Jag älskar äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar