onsdag 20 april 2011

Påskhelgen

Eftersom min käre sjöman är och jobbar, blir det att försöka fylla påskhelgen så gott jag kan med olika aktiviteter. Det lär skall bli vackert väder i helgen, så det finns goda förutsättningar för lyckad utomhusträning. På fredag eller lördag tänker jag åka ut och cykla, kanske en 50 km. Sedan på söndag eller måndag hoppas jag på en liten löptur med min syster (som inte alls har anammat det här med gågging. Hjälp!). Troligen tar jag en vilodag imorgon, för tänk vad mycket jag hinner träna på de fyra lediga dagarna. Men visst skall jag göra annat också under ledigheten. För det finns ju faktiskt annat i livet också än träning  :)

4 kommentarer:

  1. kom på en cykeltur ti replot, e finns en bra vätskekontroll mitt i byn ;)

    SvaraRadera
  2. He he. Jag ser fram emot ditt besök och vår tur. :)

    Susse

    SvaraRadera
  3. Gågging är otroligt bra för att orka längre sträckor - du får lära din syster helt enkelt :)

    SvaraRadera
  4. Pernilla: Tog dig på orden! :)
    Susse: Själv fasar jag lite för joggingturen då jag skall försöka hänga med i din fart ;)
    Johanna: Faktiskt, det tycker jag också. Jag kollade på din blogg att du är ultralöpare. Coolt!

    SvaraRadera