torsdag 28 juni 2012

Tillbaka till bloggsfären

De som har tittat in på bloggen har inte mötts av många nya inlägg de senaste veckorna. Detta beror mest på ren och skär lathet. Soffan har lockat mera än att sätta sig framför datorn. Men ett och annat har jag hunnit med under den här tiden. Jag har sprungit Nice Run med mina jobbkompisar, vilket var helt trevligt. Samma vecka var jag också med i Spring för livet, där jag var fast besluten att slå min tid från förra året, och kom i mål på 00:43:22. En del långa cykelturer med ännu flera glassar har det också blivit.

I morgon skulle det sitta fint att fara tidigare från jobbet och bege sig ut på en lång cykeltur i det vackra vädret. Jag befarar dock att min digra arbetsbörda inte tillåter detta. På lördag skall det troligen regna, och därför tackade jag också nej till att hänga med i Arvon kuntoajo i Kälviä. Kanske det blir lite cykling på söndag istället. Jag borde försöka trampa ihop massor med kilometrar nu, så att jag är väl förberedd inför en lite längre runda som planerats in i juli.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Yes! Bäst att träna nu så blir rundan lite behagligare sen.

      Radera