söndag 1 september 2013

Tillbaka på cykelsadeln

I morse vaknade jag upp på min väninnas sommarstuga i Sundom skärgård efter en rolig villa-avslutning. Då jag kom hem kände jag att det var dags för en cykeltur, för jag har inte tränat på en vecka. De skadade delarna på cykeln har inte bytts ut än, men det har kollats att allt fungerar som det ska. Men visst kändes det att cykeln inte var som före kraschen.

Eftersom mitt knä ännu är lite stelt och svullet, nöjde jag mig med en lugn tur till Larsmo. Jag höll farten nere för att spara på knät och cykeln. Och så måste jag medge att jag blev lite rädd då det gick fort på ojämna partier. Förhoppningsvis går den rädslan över snart. Ifall knät känns bra i morgon också kör jag i gång med träningen på allvar igen! :)

2 kommentarer:

  1. Hej hej! :) Otäckt med kraschen! Hoppas du snart är ditt gamla jag på cykeln igen, och att det fixar sig med delarna på cykeln.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Har du ny blogg? Tack så mycket. Det blir troligtvis en ny cykel. Det tar väl säkert några gånger innan jag vågar cykla som vanligt igen.

      Radera