måndag 6 december 2010

Träning vecka 48

Förra veckans träning:
Måndag: Styrketräning 75 min. + simning 40 min.
Tisdag: Simteknikkurs 75 min.
Onsdag: Vila
Torsdag: Skidåkning ca 12 km
Fredag: Simteknikkurs 1 h
Lördag: Vila
Söndag: Skidåkning 11 km

Total träningstid: 6 h 30 min.

Idag fick jag, Patrik och svärmor skida i ett skidspår som hette duga: Lappfors skidarena. Mycket snö och djupa spår i kuperad terräng. Det var en njutning att skida! Jag skall absolut åka dit igen. I veckan skall jag åka till Solf skidstuga och i helgen blir det kanske Nykarleby. Jag tar en paus från Öjberget, för deras spår är verkligen inte i skick ännu, fastän de har snökanoner och allt. Men det verkar som att de satsar i huvudsak på slalombacken, vilket är synd.

2 kommentarer:

  1. Jag skidade 7,5 här i Nykabi igår och spåret var i riktigt bra skick. Därmed inte sagt att det gick lätt. :)
    Susse

    SvaraRadera