lördag 11 december 2010

Jag behöver en utmaning

Jag blir inspirerad: Matias har som projekt att göra en 160 km:s cykeltur en dag i månaden (alltså varje månad). Och en för mig okänd bloggerska som heter Miranda har just tävlat med en kompis vem som kan springa längst på 12 timmar (drygt 92 km blev det). Häftigt!

Jo, jag vet att jag har mitt Vasalopp att tänka på, men jag skulle vilja göra något helt sjukt i ett icke-tävlingssammanhang. Bara som en kul grej. I sommar har jag tänkt utföra ett mini-triathlon på villan. Någon som vill hänga med? Vi skulle inte tävla mot varandra, utan det skulle vara ett tuffare träningspass.

Före det skulle det vara roligt att ha något ordentligt att bita i. Förslag, någon? Men något springande blir det nog inte i det här läget, tycker mina stackars ben.

3 kommentarer:

  1. Jo, låter som en kul grejj :D
    Bara kroppen e med på noterna ;)

    SvaraRadera
  2. Kul att du hänger på, Pernilla! Efteråt blir det bastubad och korvgrillning!
    Matias: Tack! Blev så inspirerad av dina planer!

    SvaraRadera