torsdag 30 augusti 2012

Hösten

När folk träffar mig brukar de fråga vad jag har för mål härnäst. Just nu har jag inga större mål, utan jag fortsätter med vardagsträningen. Det jag kan säga är att min höstträning kommer att vara lite triathlonorienterad. Jag skall nämligen gå både på springkurs och simteknikkurs, samtidigt som jag fortsätter att cykla så länge det bara går. Rullskidorna får vila lite, eftersom rullskidandet inte är lika nödvändigt då jag inte skall vara med i Vasaloppet nästa år.

Springformen är på stigande. I helgen sprang jag 11 km i farten 5.30 och utan knäkänningar. I går sprang jag intervaller, men då fick jag lite ont i knät. Jag försöker vara duktig med mina rehabiliteringsövningar och har som mål att gå på BodyBalance en gång i veckan. Hoppas det funkar, för löpning är faktiskt något som jag skulle vilja ägna mig mera åt.

3 kommentarer:

  1. Ååå om jag sko helst ha lite av tin löpartalang i me. blir så avis på folk som har lätt för ti spring tå jag sjölv klampar fram som Heffaklumpen.
    Men kanske vi ses tan 29 ;) vem vejt va jag får fömme

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte är det nån Heffaklump i dej inte! Hoppas vi ses på Botnialöpet sen. Det är den 22.9.

      Radera
  2. Låter bra det där, tycker Susse. :)

    SvaraRadera