tisdag 23 april 2013

Inte så vigulant

För en gångs skull kom jag mig från jobbet i tid p.g.a. en frissatid. (Planen var att klippa en pannlugg för att dölja min hjälmbränna, men frisören fick mig på andra tankar då hon började prata om hårvirvlar och låga hårfästen.)

Men pointen var alltså att eftersom jag hann till gymmet redan kl. 17, kunde jag delta i jobbets sponsorerade jumppa (gratis gillar vi). Den här gången var det BodyBalance som stod på programmet. Än en gång blev jag överraskad av hur ovig jag är. Och särskilt illa ställt är det med höftmuskulaturen. Nu måste jag skärpa mig. BodyBalance en gång i veckan hädanefter!

2 kommentarer:

  1. Gratis är bra :)
    Borde även här träna på vigheten, men då det är så mycket annat vi vill hinna med. Träna äta och sova. Lite jobb däremellan så lämnar tänjningen till "sen" ;)

    Lättare att ha ett pass att gå till. Jag har bara min ryggrad att ta till, o den gömmer sig så gärna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi borde alla träna upp ryggraden :)

      Radera