lördag 19 november 2011

Det tar sig!

I dag då jag var på café med en vän upptäckte vi plötsligt att det började snöa därute! Det var inte många snöflingor som kom, men det är lovande att temperaturen håller sig på minus. Nu kommer vintern, får vi hoppas!

Mot kvällen var jag på ett gåggingpass, där jag gjorde 10-minuters löpintervaller med ca 6 minuters gång emellan. Löpsekvenserna blev i ganska bra fart och pulsen hölls därför också uppe under hela passet. Ca 13,5 km blev det. Det var skönt att ta ut sig riktigt ordentligt med tanke på de få träningstimmar jag har skrapat ihop på sistone.

Eftersom jag har känningar av löparknä, kan jag inte springa igen i morgon. Det är för kallt och halt för att rullskida. Därför hade jag tänkt gå till gymmet, men gissa vad de har för öppettider? Jo kl. 14-19. Öppettiderna överlag i den här stan är under all kritik. Men simhallen är ett undantag, för de öppnar redan kl. 8 i morgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar