tisdag 8 november 2011

Träningsfri tisdag

Det blev en träningsfri tisdag igen, för jag satt i jobb till en 17-tiden och sedan var jag i skolan 18-20.30. Hjärnan har fått gympa desto mera då istället.

Men gårdagen blev däremot en riktig träningssuccé! Efter ett trevligt besök av Yvonne, begav jag mig till gymmet för ett BodyPump-pass. Det var en annan instruktör den här gången, och jag tyckte hon var helt fantastisk. Hon var energisk, pedagogisk och inspirerande. Så jag tog i lite mera än vanligt och kände mig jättenöjd efteråt. Så det där blir min nya måndagsrutin: besök av Yvonne och sedan BodyPump.

I morgon blir det antagligen mörkerlöpning, för jag känner att jag vill ut i friska luften nu.

2 kommentarer:

  1. Vilka trevliga nya måndagsrutiner du lagt till dig med :-)

    SvaraRadera
  2. Visst har jag? Förutsätter kanske lite att du kommer nästa måndag också ;)

    SvaraRadera