fredag 3 februari 2012

Flyr till gymmet i morgon



Nej, jag känner mig faktiskt inte så lockad av att fara ut och skida i morgon. Dessutom började jag hosta lite efter gårdagens skidtur, så tydligen hjälper inte andningsmasken så bra som jag hoppats på. Därför blir det Spinning med min favoritinstruktör samt styrketräning i morgon bitti. Jag ser faktiskt riktigt fram emot det!

Den här veckan skulle egentligen ha varit den sista hårda träningsveckan före BotniaVasan, men p.g.a. kölden blir det två nu uppladdningsveckor istället för en. Det är bara att gilla läget och äta en Runebergstårta till. På måndag, då det förhoppningsvis är varmare, blir den sista långa skidturen före loppet. På torsdag blir det kanske en lätt skidtur, men i övrigt är det bara vila som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar