söndag 1 december 2013

Äntligen Fischer!

I dag begav vi oss till grannstaden för att titta på skidor. Jag kom hem med ett par Fischer Carbon lite. Jag tror hårt på de här skidorna, för pojkarna i affären ansträngde sig verkligen för att hitta ett perfekt par åt mig. Dessutom är de plusvädersskidor, som säkert passar bättre för Vasaloppet än mina kallföresskidor.

Hoppas det går att börja skida snart. Jag är i mitt livs bästa löpform just nu, men det är ju inte precis säsong för det. Det känns dock bra att flåset är på topp inför skidsäsongen.

6 kommentarer:

  1. Nice! Fick superskidor då jag köpte mina ifjol! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas de här också är lika bra! :)

      Radera
  2. Fina! Ut med dig nu och laga upp spår runt huset. :)
    Susse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu skulle det nog gå, för det snöar hela tiden :)

      Radera
  3. ränder säkert hårt me tejde :)

    SvaraRadera