lördag 2 februari 2013

BotniaVasan nästa helg

Senast idag beklagade jag mig (för min syster den här gången) hur jobbigt det är att starta i sista startgruppen i BotniaVasan. Visst, jag är en motionär, men kanske av den lite ambitiösare sorten. Att då fastna bakom någon långsammare (som ifjol då vänstra spåret var igensnöat) är ganska frustrerande. Döm om min förvåning nu då jag såg att jag har placerats i andra startgruppen, precis som jag hade önskat! Nu är jag väldigt nöjd och lite nervös, för tempot blir säkert ganska högt i början. Det gäller att försöka hålla sin egen fart, fastän alla runt en skenar iväg. Så kanske det är jag som blir en fartpropp för någon annan i år? ;)

4 kommentarer:

  1. Jamen utmärkt, tycker systern !:-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Och rapportera här så får soffpotatisen också leva sig in i ett lopp. ;)

    SvaraRadera
  3. Tack! Rapport kommer efteråt!

    SvaraRadera