lördag 19 februari 2011

Sakta men säkert

Nu har jag ingen feber längre, utan nu har jag gått in i snorstadiet. Det blir nog en dag till med Travel channel i soffan.

Ärligt talat så känns det inte så lockande att delta i Vasaloppet just nu. Jag har inte alls hunnit träna så mycket som jag hade planerat, och en sådan här dunderförkylning är knappast den bästa uppladdningen man kan ha. Men resan är betald, så det är bara att pallra sig till Sälen och försöka komma sig igenom loppet på något sätt. Sist och slutligen blir det säkert riktigt roligt, bara jag har vett nog att ta det lugnt.

5 kommentarer:

  1. Snart är du igång igen och då känns allt annorlunda!

    SvaraRadera
  2. E gar nåo bra!! Va glad e kom no så int vekon föri, såde positivt tänkad i allt snor ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för uppmuntran! Jo, det känns redan bättre nu då jag känner mig friskare.

    SvaraRadera
  4. Har du vågat dig på någon typ av träning ännu?

    Tänkte starta tidigt imorgon med min cykling. Få se riktigt hur det går. Burr, tycker nästan jag fryser lite bara jag tänker på hur kallt det kommer att vara vid starten, men man får ju snabbt upp värmen.

    Ska testa att ha "Little Hotties - Hand Warmers" i skorna. Hittade dem billigt vid MySports. Lite stora är de trots allt men de ryms ovanpå fötterna inne i skorna. Hoppas de inte blir FÖR varma bara... Nå det märker jag ju imorgon.

    SvaraRadera
  5. Jag har inte tränat ännu, bara promenerat till affären och jobbet. Tänkte försöka hålla mig en dag ännu, och om allt känns bra imorgon kör jag igång lite försiktigt med stavgång. Jag känner mig trött och slapprig i benen ännu, och har lite högre kroppstemp än normalt.

    Little Hotties - Hand Warmers, det var något nytt för mig! Lycka till imorgon! Hoppas du får en rolig dag!

    SvaraRadera