fredag 11 februari 2011

Dagen före BotniaVasan

Imorgon skall nytt paraffin och ny fästvalla sättas på skidorna. Svärfar, som har skidat 9 Vasalopp, är vallare som vanligt. Vi kommer också att hämta startnumrorna från Vörå redan imorgon. Sedan blir det att fundera exakt vad man skall ha på sig för kläder, för det väntas ju bli väldigt kallt. Formen känns bara halvbra, så jag vågar inte riktigt tro på någon bra tid. Det skall bli roligt i alla fall, och det är ju huvudsaken! Just nu vill jag bara ut och röra på mig igen, för det känns som att jag har vilat i evigheter.

3 kommentarer:

  1. Lycka till! Jag håller tummarna för alla er som ska ut i spåret! Hoppas vädret blir mildare till sinnes också. :)

    SvaraRadera
  2. Det var alltså Mia som kommenterade... Av någon anledning loggas min käre make in automatiskt, det borde åtgärdas! :)

    SvaraRadera