lördag 17 december 2011

Pippi på spinning

Jag har fått pippi på spinning. Och på BodyPump med för den delen. Jag älskar högintensiv träning med bra musik och en instruktör som peppar en att ta i mera än man egentligen orkar. Svetten sprutar och mjölksyran flödar i benen. I love it. På Jeppis gym finns en helt fantastisk instruktör som heter Ann-Sofie. Jag kan varmt rekommendera hennes kombinerade spinning- och BodyPumppass.

Jaha, nu är det två veckor kvar på det här året och jag måste få ihop 19 träningstimmar för att klara 365-utmaningen. 9,5 timmar per vecka, under en tid då jag är mera stillasittande än vanligt. Runt jul brukar jag vanligen ligga på soffan och äta choklad. Men varför välja den ena ytterligheten, då man kan få det bästa ur båda världar? Först träning och sedan slappande.

Bjuder här på en liten bild från julfesten, så att ni får se att jag kan ha på mig annat än träningskläder också. Vanligen är jag inte så brydd i utseendet, men är det fest så är det!

3 kommentarer:

  1. Mamma mia, vicken partybrud! Ska du vara lika snygg på nyår, så kommer vi ju att vara i en karahord hela kvällen. I don´t mind!

    SvaraRadera
  2. Den där klänningen är nog lite för kort för nyår! :) Det är du som får stå för pangbrudsfaktorn, så tar jag långbyxorna. För jag antar att vi inte tar taxin mellan restaurangen, teatern och krogen?

    SvaraRadera
  3. Taxi är till för vardagskvällar. På nyår tar vi limousin!

    SvaraRadera