onsdag 5 oktober 2011

Livet just nu

Efter en lång arbetsdag med mycket information som bankats in i huvudet, är det träningen som gör att jag kan slappna av inför natten. Gårdagens springtur blev dock lite längre än planerat (ca 11 km), eftersom jag lyckades springa vilse då det blev mörkt. Jag lyckades nog hittade den mörkaste och skummaste stigen i hela staden... :( Som tur var fick jag en bra vägbeskrivning, så att jag hittade tillbaka till hotellet.

I kväll var jag till ett gym och körde lite lätt styrketräning. Om jag hinner i morgon skall jag till simhallen. Med maten blir det en del slarv. Fazer Amica har inte förstått sig på det här med lchf och så går jag till hotellrestaurangen nästan varje kväll. Magen känns svullen av alla smörgåsar. Nu är det bara två dagar tills jag får fara hem igen!

3 kommentarer:

  1. I was on a work trip. Check my Facebook page ;)

    SvaraRadera
  2. Inte springa på mörka, okända stigar nå mera!:)
    Sus

    SvaraRadera