tisdag 11 oktober 2011

Lugnt på bloggen

Nej, här händer det minsann inte mycket för tillfället. Eftersom jag sitter vid datorn hela dagarna i jobbet, orkar jag inte riktigt göra det på kvällarna och helgerna också. Och så prioriterar jag förstås att hinna träna.

I morgon bitti hoppar jag på tåget för en två dagars jobbresa igen. Den här gången har jag med simdräkten, så det blir kanske simhallen i morgon kväll. Jag har lite förkylningskänningar (suck), så vi får se hur det blir med den saken.

3 kommentarer:

  1. Var i landet rör du dig riktigt? :)

    SvaraRadera
  2. Förkylninsbobban tycks res land å rike runt. Känns åv jer nu å :( Vila igår så fåsi idag nu tå om e blir Zumba elo om jag måst vil ännu, för på kickboxning vill jag ju absolut far!

    SvaraRadera
  3. Johanna: I Tammerforstrakten. Men förhoppningsvis blir det inte så många resor till.
    Pernilla: Hoppas förkylningen går över. Min har inte brutit ut (peppar, peppar...)

    SvaraRadera