torsdag 15 april 2010

Prylar

Idag är det vilodag och vad passar då bättre än att visa upp ett par av mina senaste shoppingfynd? Ursäkta min ytlighet...

Här är mina Craft kompressionsstrumpor:


















Och här är min Asics springmössa, som är både vindtät och lagom varm:











Jag köpte också ett par plastiga solglasögon som man kan ha då man tränar. Jag ville inte satsa en massa pengar i ett par dyra, för jag är expert på att söndra solglasögon.

Igår inleddes cykelsäsongen på allvar. Min jobbarkompis och jag cyklade till Botniahallen för att styrketräna i gymmet, men märkte till vår förvåning att hallen var stängd! Då var det var bara att cykla tillbaka till stan till vårt stamgym då istället. I det stora hela är jag inte så såld på cykling, men det är ett bra komplement till löpningen.

Jag har inte så mycket att komma med idag, för jag är ovanligt trött. Så är det när man har vilodag! :)

2 kommentarer:

  1. Vilket är ditt stamgym nuförtiden, hänger du kvar på mitt favoritgym på Brändö? :)

    SvaraRadera
  2. P.g.a. priset har jag blivit tvungen att nedgradera mig till det andra gymmet på Brändö (du vet där de brukar knivfajtas utanför restaurangen på helgerna). Det finns alla maskiner man behöver, men jag saknar lyxgymmet!

    SvaraRadera