torsdag 29 september 2011

Från en byhåla till en annan

Torsdag-fredag och hela nästa vecka befinner jag mig i en finsk byhåla och lär mig mina nya arbetsuppgifter. Jag sitter nu på hotellet och bloggar med en långsam WLAN-anslutning. I kväll hann jag äntligen fara ut på en springtur. Det var så skönt att få röra på sig lite, fastän jag stigit upp redan 4.15 i morse. Jag sprang lite i omgivningarna och runt en sjö, och hamnade trots alla förmaningar på små skogsvägar. Nå, det var i alla fall inte så mörkt då. Jag skulle så gärna vilja rullskida här nästa vecka, men jag orkar inte dra med mig rullskidorna på tåget. Däremot såg jag ett gym i närheten, som jag säkerligen testar på. I helgen skall jag rullskida i alla fall, och då får det vara vad för väder det vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar