onsdag 14 september 2011

Uppladdning!

Efter att ha kollat in lite simteknikvideor på You Tube, begav jag mig till simhallen och omsatte allt jag lärt mig i praktiken. Tja, kanske inte riktigt! Men jag tycker att bröstsim och ryggsim började gå lättare. Det gick också bättre att andas från vänster sida då jag crawlade. Jag skulle också öva lite vändningar, men jag övergav idén då en hel skolklass dök upp.

På lördag är det alltså 16 km i Botnialöpet som gäller. Tyvärr har jag fått lite ont i halsen, och jag gissar att det beror på att jag rullskidade hälften av sträckan i t-shirt i går. Vi får hoppas att det är snabbt övergående. Jag tänker vila nu två dagar, så att jag är energifylld på lördag.

1 kommentar:

  1. å drick mytji vätsko :)

    jag ska hald tyyman födde ;)

    SvaraRadera