lördag 17 september 2011

Botnialöpet 2011

P.g.a. en liten förkylning fick jag uppleva Botnialöpet från åskådarens perspektiv i år. Vädret var vackert till en början och stämningen i topp. Jag vinkade iväg Susse på 16 km och Arja på 30 km. Visst var det roligt att agera hejaklack, men jag kände mig lite ledsen då jag inte kunde vara med. Nästa år kan inget stoppa mig!

Här kommer lite bilder från dagen. De som har hamnat med på bild och inte vill vara med, kan skriva en kommentar, så åtgärdar jag i så fall.

Arja redo att knipa Botniatrippeln
Längst fram i startledet

Tjejen med nr 479, Katarina Skräddar, sprang 16 km på 1:02:22 och vann både dam- och herrklassen!
Hösttecken
Susse spurtar i mål på 1:26:43
Glad över sin 8:e (!) plats!
Arja sprang 30 km på 4:19:06, men tyvärr missade jag målgången. Jättebra jobbat i dag, tjejer!

5 kommentarer:

  1. Tack för stödet och fotograferingen. Det var jätteroligt att ha dig där!:)

    SvaraRadera
  2. Ja, från tjejen i turkost var den förra kommentaren:)

    SvaraRadera
  3. Grattis susse !ö:arja

    SvaraRadera
  4. Tack Arja. Grattis till dig för att du orkade ta dig i mål!:) Susse

    SvaraRadera
  5. Kiitos ö:onnellinen trippel diplomin omistaja:)

    SvaraRadera